Naar de homepagina
Verlanglijst
Mijn account
Aanmelden
of registreren
Winkelmand
Elektrische kinderauto's
Merken
Skelters
Drift karts
Kinderscooters
Bumper cars
Superdeals
Aston Martin
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
Chevrolet
Dodge
Jeep
Lamborghini
Mercedes-Benz
Range Rover
Vespa
Volkswagen
Toon alles Merken
  • Snelle levering
  • Altijd gratis verzending
  • Persoonlijk contact & advies
  • Kwalitatief assortiment
Over ons
Klantenservice
  • Elektrische kinderauto's
  • Merken
  • Skelters
  • Drift karts
  • Kinderscooters
  • Bumper cars
  • Superdeals
Mijn account
Winkelmand
Over ons
Klantenservice
  1. Klantenservice
  2. Retourneren

Meer weten

Klantenservice
Contact
Bestellen
Betalen
Voorraad & magazijn
Bezorging & afhalen
Retourneren
Klachten
Garantie
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring

Retourneren

-        Het kan voorkomen dat het product niet is wat je ervan verwacht had of dat het product niet is wat je nodig dacht te hebben. In dat geval kan het geretourneerd worden door een mail te sturen naar info@karstoys.nl met het ordernummer. Vervolgens ontvang je een mail met het retourformulier. Hieronder staat alle verdere informatie die je moet weten over retourneren.

Retourvoorwaarden

Om het volledige bedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is. Dit houdt in dat het product nog als nieuw verkocht kan worden aan iemand anders. Onderstaand belangrijke dingen om rekening mee te houden:
  • De doos openen en hierbij tape los snijden of plastic bandjes verwijderen om het product goed te bekijken mag uiteraard. Het losscheuren van plastic verpakkingen of het knippen in de verpakking mag niet. 
  • Een product van Kars Toys uitpakken en bekijken mag. Deze in gebruik nemen mag niet. Hieronder valt het in elkaar zetten van het product en alle vormen van gebruik van het product.
  • Alle producten mogen geen sporen van gebruik bevatten.

Heb je een vraag of iets wel of niet mag, dan kan je dit het beste even aan onze klantenservice vragen.

Veelgestelde vragen

Ik moet mijn product retourneren voor garantie of reparatie

In sommige gevallen kan het zijn dat het product geretourneerd moet worden omdat deze bijvoorbeeld moet worden gerepareerd. Ook kan het zijn dat het product omgewisseld wordt voor een nieuw product en dat de oude geretourneerd moet worden. In dit soort gevallen is retourneren uiteraard gratis en zullen wij ervoor zorgen dat het product wordt opgehaald/omgewisseld. Wanneer jouw garantie of reparatie rechtstreeks met de fabrikant wordt geregeld, kan dit anders zijn. Vraag hiernaar bij de desbetreffende fabrikant.

Wat zijn de retourkosten?

PostNL: Voor het retourneren van een pakket, dat verstuurd kan worden via PostNL, betaal je €15. 


Hoe lang is mijn bedenktijd?

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, te retourneren. Het product moet ongebruikt en in goede staat naar ons worden geretourneerd. Je hebt na annulering van jouw bestelling nogmaals 14 dagen om het product te retourneren. Je krijgt dan het volledige bestelbedrag exclusief de retourkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Afhankelijk van het product wat geretourneerd wordt, worden de retourkosten bepaald. Wij vragen je om het retour aan te melden via ons retourformulier. Nadat je het retourformulier hebt ingevuld, krijgt je van ons een e-mail met daarin een bevestiging. In sommige gevallen dient er een ophaalmoment afgesproken te worden. Hiervoor wordt contact met je opgenomen om een ophaalmoment in te plannen.

Retourvoorwaarden

Om het volledige bedrag terug te krijgen is het belangrijk dat het product nog in nieuwstaat is. Dit houdt in dat het product nog als nieuw verkocht kan worden aan iemand anders. Onderstaand belangrijke dingen om rekening mee te houden:
  • De doos openen en hierbij tape los snijden of plastic bandjes verwijderen om het product goed te bekijken mag uiteraard. Het losscheuren van plastic verpakkingen of het knippen in de verpakking niet.
  • Een product van Kars Toys uitpakken en bekijken mag. Deze in gebruik nemen mag niet. Hieronder valt het in elkaar zetten van het product en alle vormen van gebruik van het product.
  • Alle producten mogen geen sporen van gebruik bevatten

Heb je een vraag of iets wel of niet mag, dan kan je dit het beste even aan onze klantenservice vragen.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Wanneer wij het door jou geretourneerde product hebben ontvangen, kijken wij of deze aan alle retourvoorwaarden voldoet. Is dit niet het geval, dan nemen wij contact met jou op om een passende oplossing te bieden. Wanneer dit wel het geval is, ontvang je van ons een bevestigingsmail dat wij het product in goede staat hebben ontvangen. Binnen 5 dagen na ontvangst van deze mail wordt het bedrag, min de retourkosten, op jouw rekening teruggestort. Dit is altijd via de betaalmethode en de rekening waarmee de bestelling is betaald.
Snelle levering
Altijd gratis verzending in Nederland en België
Persoonlijk contact & advies
Kwalitatief assortiment
Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00 en zaterdag tussen 10:00 en 15:00.

Bellen
Maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
0316 - 44 10 64
Mail
Maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00.
Mail ons

Alle aanbiedingen, acties & nieuwtjes als eerste in je inbox?

Assortiment
  • Elektrische kinderauto's
  • Skelters
  • Drift karts
  • Kinderscooters
  • Bumper cars
  • Mercedes-Benz kinderauto's
Klantenservice
  • Contact
  • Bestellen
  • Betalen
  • Voorraad & magazijn
  • Bezorging & afhalen
  • Retourneren
  • Klachten
  • Garantie
Kars Toys
  • Over ons
Je kan bij ons betalen met
ideal
Credit card
klarna pay later
Banktransfer
Bancontact
Onze pakketten worden verstuurd met
© Copyright - Kars Toys B.V.
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring